
Są różne sposoby na pozyskiwanie klienta. Dzielą się one nie tylko na mniej i bardziej spersonalizowane, ale także na droższe i tańsze. Roznoszenie ulotek to praktykowana już od bardzo długiego czasu forma reklamy. Dlaczego roznoszenie ulotek jest tak efektywne? Głównie dlatego, że jest to metoda spersonalizowana. Ulotka, którą potencjalny klient wyciąga ze skrzynki pocztowej, jest ulotką, która została tam umieszczona specjalnie dla niego. Klient trzyma ją w ręku i poświęca chwilę na przeczytanie jej. Takim sposobem zapoznaje się z jej treścią. I w taki sposób z potencjalnego klienta staje się klientem.
Przeczytać warto:

Saszetki zawsze pod ręką.
Pakowanie w saszetki to jedna z najstarszych metod konfekcjonowania produktów. Jest to także metoda skuteczna, estetyczna i higieniczna. Można wybierać pomiędzy saszetkami klasycznymi, kształtowymi, pojedynczymi, p...

Muzyczna Galanteria - muzyka w sklepie bez opłat
Muzyczna Galanteria to firma, która zajmuje się sprzedażą pakietów z muzyką dedykowaną kawiarniom, centrom handlowym, galeriom czy pasażom. Jeżeli marzy Ci się dobra muzyka w sklepie lub restauracji, ale nie ch...

Greenpack - pakowanie saszetek o różnej pojemności
Bezpłatne próbki, jakie dostarczane są do czasopism czy produktów sprzedawanych w sklepach, to ważny elementy współczesnego marketingu. Aby mieć pewność terminowego wykonania usługi niezależnie od wielkości ...

Mobilna reklama w ofercie agencji Handy Media
Reklama to nie tylko przekaz, który dociera do nas przez media różnego rodzaju lub też umieszczany jest na statycznych billboardach i tym w tym podobnych miejscach. Coraz częściej przez firmy doceniana jest także ...

Co jest korzystniejsze pozycjonowanie czy reklamy w Google?
Każdy, kto posiada witrynę internetową, pragnie, aby zaglądały do niej jak największe masy ludzi. Jednakże należy wiedzieć, że samo to do nas nie przyjdzie, ponieważ w Internecie znajdują się setki tysięcy ...