brak zdjęcia
Roznoszenie ulotek - sprawdzona forma reklamy

Są różne sposoby na pozyskiwanie klienta. Dzielą się one nie tylko na mniej i bardziej spersonalizowane, ale także na droższe i tańsze. Roznoszenie ulotek to praktykowana już od bardzo długiego czasu forma reklamy. Dlaczego roznoszenie ulotek jest tak efektywne? Głównie dlatego, że jest to metoda spersonalizowana. Ulotka, którą potencjalny klient wyciąga ze skrzynki pocztowej, jest ulotką, która została tam umieszczona specjalnie dla niego. Klient trzyma ją w ręku i poświęca chwilę na przeczytanie jej. Takim sposobem zapoznaje się z jej treścią. I w taki sposób z potencjalnego klienta staje się klientem.

2015-07-24|Kategoria: Marketing / Materiały Reklamowe

Przeczytać warto:

Producent standów, stojaków reklamowych
Producent standów, stojaków reklamowych

Neo Display to prężnie rozwijająca się firma reklamowa, która oferuje najlepsze produkty na rynku. Współpracujemy z wieloma firmami i agencjami, które cenią sobie nasze usługi. Nasze produkty przyczyniają się...

Mobilna reklama w ofercie agencji Handy Media
Mobilna reklama w ofercie agencji Handy Media

Reklama to nie tylko przekaz, który dociera do nas przez media różnego rodzaju lub też umieszczany jest na statycznych billboardach i tym w tym podobnych miejscach. Coraz częściej przez firmy doceniana jest także ...

Muzyczna Galanteria - muzyka w sklepie bez opłat
Muzyczna Galanteria - muzyka w sklepie bez opłat

Muzyczna Galanteria to firma, która zajmuje się sprzedażą pakietów z muzyką dedykowaną kawiarniom, centrom handlowym, galeriom czy pasażom. Jeżeli marzy Ci się dobra muzyka w sklepie lub restauracji, ale nie ch...

tablice suchościeralne dla twojej szkoły
tablice suchościeralne dla twojej szkoły

Szkoły w dzisiejszych czasach są instytucjami, którym nie wystarcza już zwykła tablica na kredę i kilka książek. Dziś szkoła musi być nowoczesna, więc i pomoce dydaktyczne muszą być właśnie takie. Mając ...

Saszetki zawsze pod ręką.
Saszetki zawsze pod ręką.

Pakowanie w saszetki to jedna z najstarszych metod konfekcjonowania produktów. Jest to także metoda skuteczna, estetyczna i higieniczna. Można wybierać pomiędzy saszetkami klasycznymi, kształtowymi, pojedynczymi, p...